hejhej!

Kan inte sova. har inget att göra. jag tror jag bloggar lite.klockan är 00:39 och jag ligger i min säng och bloggar lite. men jag är lite trött så jag kommer inte på så mycket att blogga om men nåt kommer jag säkert på. ja nu vet jag jag kan skriva en liten berättelse.

Det var en gång en liten flicka som var med i värsta coola gänget.Men hemma var hon så försiktig av sig.När hon var med gänget så fösökte hon vara så cool,men hon var också så himla rädd att bli nerslagen så hon skakade i hela kroppen.En dag när de skulle hitta på något rigtigt dumt att göra då ville verkligen flickan inte vara med så hon tog all mod och sa ifrån att hon inte ville så sprang hon därifrån. sen dess har hon inte varit med i gänget och inte ens pratat med de så nu är hon också jätte modig. SLUT!!!


Kommentarer
Postat av: kajsa :)

vilken fin berättelse ellen :D!

det är kajsa från böda om du kommer ihåg mig, puss hihi <3

2009-12-26 @ 02:03:37
URL: http://kajsaaaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0